ChiLL OuT wiTh tHe ChiLi!

By: cili api

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 20-Mar-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
My best friend's wedding Hazlina & Azhar - Nikah Part 2

Selesai sudah cerita nikah, skarang cerita menepung tawar
Sblm tu kene tukar baju cepat2
Hello! Aku nak sanding jap lagi ni, potong stim aa lu nih
Akak letak macam ni ok tak Ina?
Suatu masa dulu... bertunang...kini...berkahwin
Kalau penganting perempuan, make-up tu kemestian...
pengantin lelaki pulak mesti ada tanjak...
dan keris...simbol kepahlawanan untuk melindung wanita.
A hand bouquet for the bride
But the groom also needs a slight make-up
Bermula episod bersanding buat pertama kalinya bg pasangan ini
Errkk sapa pulak yang distract concentration ni? Penat control..
Sebagai tanda penghargaan abang untuk ayang...
ini pulak tanda ayang sayang abang.
Abang... jeling kat sapa tuh??
Isk budak ni jgn ambik telur tu byk2
Alahai makcik ni buat lawak laa pulak
Photographer semi-terlampau in action
Lihat dan pandangi di sana...
sepasang merpati terbang...
"Cop!! Kami pun nak enterframe jugak. Penat tau kipas"..bestman.
Pengapit disebalik tirai...
Semoga ikatan ini berkekalan hingga akhir hayat...
Sepatu yg memudahkan untuk seiring & sejalan (habis kasut baru)
Eh ehh... bang jaga kang terputus jari I ...
Meh sini I suap meh...
okay, I pulak suap kat you...
hampeh, sampai hati ayang tonyoh je kat mulut I.
Macam Agong ambik gambar laa
Hehehee... aku rasa kalau aku nanti mesti lagi macho dr Azhar td
Portrait pose of the nite
Kenapa u buat mcm tu kat I tadi?!...
ehh takde laaa I gurau ajer yang...
Kita damai okay.
Atok kita posing sket nak?.. Apa pos2 ni mana ada posmen mlm2?
Okay atok smile! Cheezz!! Yeahh atok sempoi
Final shot "Weh best kawin ni. Ko balik la, cukup la utk mlm ni"
The newly married couple
After the Nikah event

Please, your constructive comments are most welcome


Chili


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net